کباب ترکی پخته شده۱۴۰۲/۱۰/۲ ،۱۰:۰۵:۳۳ +۰۰:۰۰

کباب ترکی پخته شده آماده مصرف

تا حالا شده هوس کباب ترکی کنی، ولی حوصله نداشته باشی بری فست فود؟!  یا دوست داشته باشی هر اندازه که میخوای کباب ترکی درست کنی و بخوری؟! یا توی مهمونی بخوای برای مهمون ها کباب ترکی سرو کنی؟!

کباب ترکی پخته شده نیمه آماده پانی محصولی جدید و ویژه که دیگه میتونی توی خونه هر چقدر که میخوای کباب ترکی آماده کنی…

دونرکباب گوشت پخته آماده مصرف پانی 

کباب ترکی گوشت قرمز آماده پانی  در وکیوم های یک کیلویی

دونر کباب آماده  که کنار شعله‌های آتش در حال چرخیدن هستن،عطر گوشت کباب شده و دود آتش بیشتر از هر چیزی لذیذ بودن این غذا رو به یاد میاره.

با دونر کباب پانی می‌تونیم  این حس رو به شما هدیه بدیم تا هر وقت که دوست داشته باشید ازش لذت ببرید.

کباب ترکی گوشت قرمز پانی با همون طعم و عطر سنتی تهیه می‌شه. ترکیب طعم بی‌نظیر گوشت قرمز با رسپی های مختلف می تونه شما رو وسوسه کنه تا یه ساندویچ خوش‌طعم، لذیذ، با کیفیت و البته سالم رو تو منزل خودتون تجربه کنید و در سریع‌ترین و راحت‌ترین زمان ممکن می‌تونید ازش لذت ببرید.

یک بسته دونر کباب پانی 1000گرمی مناسب برای 8 عدد ساندویچ

یک ساندویچ استاندارد دونرکباب گوشت 120گرم گوشت خالص میباشد که رستوران ها  با 80 گرم ( پیاز کاراملی – قارچ – فلفل دلمه ای و پوره گوجه  ) مخلوط و 200 گرم از مواد به دست آماده را داخل نان مخصوص سرو می کنند .

دونر کباب پخته پانی مناسب چه کسانی می باشد؟

  •  خانواده هایی که میخواهند این غذای خوشمزه در منزل خود تهیه کنند.
  • رستوران های  ترکیه ای هستند که امکان قراردادن دستگاه کباب ترکی در محوطه خود را نداشته و از طرفی میخواهند این غذا را در منوی خود نیز داشته باشند این عزیزان هم میتوانند کباب ترکی پخته شده آماده را تهیه کرده و آن را با سس مخصوص کباب ترکی ترکیب کرده یا با رسپس های مختلف ترکی به صورت دروم های ترکی  – پیده  ها – اسکندر کباب – به مشتری عرضه کنند.
  • فست فود هایی هستند که امکان قراردادن دستگاه کباب ترکی در محوطه خود را نداشته و از طرفی میخواهند این غذا را در منوی خود نیز داشته باشند این عزیزان هم میتوانند کباب ترکی پخته شده آماده را تهیه کرده و آن را با سس مخصوص کباب ترکی ترکیب کرده به صورت هم به صورت ساندویچ و هم داخل پیتزا جایگزین استیک به مشتری عرضه کنند.
  • کافه ها میتوانند از کباب ترکی پخته شده در ترکیبات مختلف به عنوان  ساندویچ – پنینی – پیتزا  انتخاب بسیار مناسبی برای این دسته از افراد خواهد بود.
  • سلف ها ی ادارات و دانشگاه ها 
  • فینگر فود ها 
کباب ترکی آماده

انواع غذاهایی که میتوان با کباب ترکی پخته شده تهیه کرد

در این قسمت ما نمونه های مختصری از غذاهایی که با کباب ترکی پخته شده پانی در منزل و در کافه رستوران ها میتوان درست کرد را برای شما آورده ایم.

کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده
کباب ترکی پخته شده