5 راه ساده برای افزایش فروش رستوران ها

فروش رستوران ها به ندرت ثابت است. فصلی، رقابت، اقتصاد و عوامل بی شماری دیگری می توانند در تعداد ورود افراد به رستوران شما نقش داشته باشند. اما یک چیز برای رستوران ها ثابت است: مهم نیست که چقدر بفروشید، همیشه احساس می کنید می توانید کارهای بیشتری برای افزایش فروش رستوران انجام دهید.

حتی موفق ترین مشاغل رستوران نیز پتانسیل افزایش فروش را دارند. در گذشته، صاحبان رستوران ها اعتقاد داشتند پرداخت هزینه تبلیغات بهترین مسیر برای افزایش فروش رستوران ها است. اگرچه این امکان هنوز وجود دارد که مارک شما را در معرض دید عموم قرار دهد، اما این یک سرمایه گذاری پرهزینه است که تضمین کننده کار نیست.

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید وقت و هزینه خود را در این ایده ها برای راه های شخصی تر، موثرتر و مدرن تر برای افزایش فروش رستوران ها سرمایه گذاری کنید.

راه افزایش فروش رستوران

سفارش آنلاین ارائه دهید

برای افزایش فروش رستوران، باید انتخاب مشتریان خود را نسبت به یک رقیب راحت تر کنید. اگر سفارش آنلاین ارائه می دهید، تلفن های خود و خطوط بیرون درب خود را پاک می کنید. میهمانان مجبور نخواهند شد که فقط برای ارائه خدمات صبر کنند. این امر به آشپزخانه و کارمندان شما اجازه می دهد سفارشات بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند.

این ویژگی همچنین شما را به صورت آنلاین قابل کشف تر می کند و افراد قادر به سفارش مستقیم از رایانه یا تلفن های هوشمند خود خواهند بود. میهمانان شما یک تجربه ناهار خوری راحت می خواهند. این کار را برای آنها راحت کنید و همزمان با ارائه سفارش آنلاین در رستوران، فروش خود را افزایش دهید.

راه ساده برای افزایش فروش رستوران

استفاده از رسانه های اجتماعی

رستوران ها فرصتی باورنکردنی برای ارتقاء مشاغل و تبلیغ برند خود در خارج از دیوارها، به صورت رایگان دارند. اگر رستوران شما از رسانه های اجتماعی بهره نمی برد، این سؤال را از شما می پرسم: چرا؟ رسانه های اجتماعی رایگان مانند اینستاگرام است، وقت کمی از روز شما می گیرد و به شما امکان می دهد تا در سطح فردی با مشتریان در ارتباط باشید.

با اظهار نظر در مورد پست های طرفداران خود، به اشتراک گذاشتن عکس هایی از مواد غذایی و کارکنان و ارائه پیشنهادات اختصاصی برای طرفداران خود، شما یک انجمن برای تجارت خود ایجاد می کنید که بسیار فراتر از موقعیت بدنی شما گسترش می یابد.

رسانه های اجتماعی به افزایش آگاهی از مشاغل شما در جهانی که از انتخاب رستوران اشباع نشده اند کمک می کند و بنابراین می تواند به شما در افزایش فروش رستوران کمک کند. به همین منظور ما به شما خواندن مقاله مدیریت پیج اینستاگرام رستوران را معرفی می کنیم.

راه ساده برای افزایش فروش رستوران

مشتریان فعلی خود را به تبلیغ کنندگان تبدیل کنید

مشتریان موجود شما می توانند برجسته ترین مدافعان شما باشند. با آنها خوب رفتار کنید و آنها به نوبه خود، این کلمه را در مورد چقدر خوب بودن رستوران شما پخش می کنند. وقتی آنها به رستوران شما مراجعه می کنند سعی می کنند آنها را بشناسید.

برای بدست آوردن این اطلاعات می توانید از بانک اطلاعات مشتری خود استفاده کنید. این داده های ارزشمند را امتحان کنید و از آنها استفاده کنید تا ظروف جدیدی را به آنها پیشنهاد دهید. چنین اقداماتی باعث می شود احساس نیاز و ارزشمندی در آنها ایجاد شود.

همچنین می توانید چند پیشنهاد به آنها بدهید. رستوران ها نسبت به مشتریان جدید فروش بیشتری را از طریق آیین نامه های خود ایجاد می کنند. از این رو حفظ مشتری ضروری است. مشتریان عادی شما همچنین با آوردن دوستان و خانواده به شما بازار می دهند که به شما در افزایش فروش رستوران کمک می کند. بازگرداندن مشتریان خود برای همیشه مهمترین دستاورد شما خواهد بود!

5 راه ساده برای افزایش فروش رستوران ها

رستوران خود را در Google My Business ثبت کنید

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اکنون رستوران خود را در Google My Business ثبت کنید. حضور در Google My Business اعتبار غیر قابل باور به حضور آنلاین شما می بخشد. اگر شخصی در Google شما را جستجو می کند، ساعت ها، وب سایت، مکان و عکس های شما همه در صدر نتایج جستجو قرار می گیرد. این باعث می شود رستوران شما را انتخاب کند و سفارش خود را سریعاً رزرو کنند.

بهتر است بدانید اصلا کار پیچیده ای نیست و ثبت نام در Google برای کسب و کار خود، نهایتا 10 دقیقه طول می کشد.

راه های ساده برای افزایش فروش رستوران ها
فهرست خود را با دقت بسازید

برخی از موارد منو و قیمت مواد غذایی در رستوران شما ممکن است فروش شما را پایین تر از حد ممکن نگه دارد. شاید کالای منو که فکر می کنید سودآورترین آن است، در واقع از نظر مشتری شما خیلی گران است، یا شاید زمان آن رسیده باشد که ظرف را قطع کنید که به نظر نمی رسد کسی سفارش دهد.

فکر می کنید ممکن است مدل قیمت گذاری شما به بروزرسانی نیاز داشته باشد؟ تنها راه حتماً شروع به کار مهندسی منو و انتخاب استراتژیک امتیاز قیمت و ارائه منو است که باعث افزایش فروش رستوران ها و بهبود عملکرد شما در زمینه مدیریت امور مالی رستوران خواهد شد.

 راه های ساده برای افزایش فروش رستوران ها

 

همه رستوران دارها بهتر است بدانید، اگر در صنعت مواد غذایی مشغول به کار هستید، می دانید که این رقابت می تواند به موفقیت برسد. با وجود رقابت زیاد و روندهای در حال تغییر سریع، می توانید کار خود را در خط مقدم ذهن مشتریان حفظ کنید. یکی از مهمترین فاکتورها، تعادل بین دستیابی به مشتریان جدید در مقابل حفظ مشتریان موجود است. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه مقالات مطالب بیشتری درباره مدیریت رستوران بخوانید.

 

مقاله مرتبط: بازاریابی رستوران

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ،۱۳:۵۵:۳۳ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه