معرفی 14 همبرگری برتر در تهران

همبرگر از آن دسته غذاهایی است که شما می توانید در خانه آن را درست کنید. اما برای تنوع هم که شده همه دوست دارند تا یکی از همبرگری های خوب را تجربه کنند. به همین دلیل به دنبال رستوران یا فست فودی هستند که جزء بهترین برگر تهران باشد. در این مقاله 14 همبرگری معروف تهران به شما معرفی شده است. پس با پانی که مسئول پخش کباب ترکی در کشور می باشد، همراه باشید تا با بهترین همبرگری های تهران آشنا شوید.

رفتن به تور شکم گردی و یا رستوران گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی هستند که هیچگاه تکراری نمی‌شوند. پیدا کردن رستوران‌های جذاب و تجربه طعم‌های جدید و به یادماندنی، آنقدر هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را یک تفریح در نظر گرفت.

در میان تمام غذاهای خوشمزه و عطر و طعم‌های فوق‌العاده، فست فودها جایگاه خاص و ویژه‌ای دارند. فست فودها تنوعی جذاب از عطر، رنگ، مزه و ترکیبات عجیب هستند که می‌توانند طعم‌های تکراری غذاها را از بین ببرند. اگر اهل غذاهای خوشمزه و پرطرفداترین فست فود یعنی همبرگر هستید.

بهترین برگر تهران را از کجا بخریم؟

در این بخش به معرفی تعدادی از بهترین برگری های تهران میپردازیم.

 

1_ همبرگر هاکوپیان

جذابیت برگر هاکوپیان این است که گوشت‌ها را روی صفحه‌های بزرگ و با حرارت آتش گریل می‌کنند که تاثیر زیادی در خوشمزگی آن دارد. از آیتم‌های پرطرفدار و معروف در این همبرگر فروشی می‌توان به دوبل برگر، قارچ برگر و چیزبرگر اشاره کرد. متاسفانه در هاکوپیان، جایی برای نشستن و غذا خوردن وجود ندارد و هر ساعت که بروید شلوغ است و باید چند دقیقه ای منتظر باشید تا نوبت شما برسد و ساندویچ‌تان را میل کنید.

بهترین همبرگری های تهران

همبرگر هاکوپیان یا همان هاکوپ برگر در حدود 41 سال پیش در محدوده خواجه عبدالله تاسیس شد. در ابتدا در سردر مغازه ساندویچی “پاراکودا” نوشته شده بود، که همان زمان هم مشتری‌ های زیادی داشت و داخل آن همیشه مملو از جمعیت بود. با اینکه اسم آن به هاکوپیان تغییر کرده هنوز هم طرفداران بسیاری دارد و طعم بی‌ نظیر همبرگرهای آن زبان زد افراد است.

آدرس: سید خندان، خیابان خواجه عبدالله، خیابان ابوذر غفاری شمالی، پلاک ۴۹، برگر هاکوپیان (سیدخندان)

2_ برگر بابی ساندز

بابی ساندز در صف اولین و بهترین برگر تهران قرار می‌گیرد و از قدیمی‌ترین و عجیب‌ترین همبرگر فروشی ‌های تهران است. بهترین مقصد برای عاشقان برگرهای تنوری و ذغالی، بابی ساندر در شمال پایتخت است. این برگرها مخاطبان زیادی دارد و با روش خاصی طبخ می‌شود. از ویژگی‌های این همبرگر فروشی می‌توان به برگرهای لبنانی، گردویی و سالاد‌های ویژه آن اشاره کرد، طعم‌های خاصی که فقط در این برگر فروشی قدیمی دیده می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث تمایز بابی ساندز شده است، سرو «آش رشته» است. شاید تنها برگر فروشی در جهان باشد که آش رشته هم سرو می‌کند. لازم به ذکر بابی ساندز جایی برای نشستن ندارد و در ماشین یا جلوی در مغازه باید سفارش خود را میل کنید.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس: میدان تجریش، خیابان دربند، سه راه جعفر آباد، خیابان غلام جعفری، پلاک 91، بابی ساندز برگر

3_ برگرلند

برگرلند، از جمله فست فودهای تازه تاسیس در تهران است که توانسته در این مدت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. رستورانی شلوغ و با فضایی صمیمی و پر از انرژی که برگرهایی متفاوت و سیب زمینی‌هایی لذیذ در آن سرو می‌شود. شعبه اصلی برگرلند در اندرزگو است و توانسته شعبات خود را گسترش بدهد.

البته می‌توان از دلایل موفقیت برگرلند به نام مالکان این برند اشاره کرد که گفته می‌شود مربوط به خواننده‌های گروه موسیقی بروبکس است. اندازه برگر‌های برگرلند در استاندارد مک دونالد و برگرکینگ است، از جمله پرطرفدارها در منوی برگرلند می‌توان به جوسی برگر و ماشروم برگر اشاره کرد. اگر قصد دارید با دوستان خود یک شب شاد و به یادمانی داشته باشید برگرلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس: بلوار شهید اندرزگو، بین کامرانیه و قیطریه، پلاک ۶۲، برگرلند (اندرزگو)

4_ بلک برگر

رستورانی دنج و کوچک که با برگرها و سیب زمینی‌های هیجان انگیزکه به یکی از بهترین برگرهای تهران تبدیل شده است. نکته ای که باعث تمایز بلک برگر از سایر برگرها شده است، سس فراوان و متنوع ، گوشت با کیفیت و از همه مهمتر ” نان کاملا متفاوت” است.

نان‌هایی که برای برگرها استفاده می‌کنند به رنگ مشکی است و این می‌تواند دلیل خاص شدن طعم و مزه، برگر و همچنین باعث ماندگاری بلک برگر در ذهن شما ‌شود. البته بلک برگر مکانی برای نشستن ندارد و بیشتر سبک TAKE OVER دارد. در بین برگرها به ترتیب بلک برگر، قارچ برگر و اسموکی برگر جزء پرطرفدارترین و بهترین برگر این رستوران هستند.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس: نیاوران، خیابان مژده، خیابان عرفان، خیابان همایون، کوچه مریم، انتهای صادقی، پلاک ۱۸، بلک برگر (نیاوران)

5_ کافه بارزیل

بارزیل کافه‌ای مدرن و متفاوت است، کافه بارزیل سعادت آباد در سال 94 کار خود را شروع کرد. اگر به فوتبال علاقه‌مند باشید، می‌توانید در کنار سرو یک همبرگر خوشمزه از تماشای فوتبال هم لذت ببرید.

در این کافه، امکان تماشای بازی‌‌های مهم و خاص فوتبال به صورت دسته جمعی فراهم شده است که خیلی‌ از آن استقبال می‌کنند. یک نوآوری که در این کافه انجام شده این است که، در راکت‌های چوبی با نام بارزیل غذا سرو می‌شود. نکته جالبی که بد نیست بدانید این است که نام بارزیل یک نام سنتی از روستاهای توابع کردستان است.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس : سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا، پلاک ۲، کافه بارزیل

6_ منهتن برگر

همانطور که از اسم برگر منتهن مشخص است، یکی از حرفه‌ای‌ها در طرز تهیه همبرگر خانگی آمریکایی در تهران است. برگرهایی ضخیم و آبدار که غرق در سس، قارچ و پنیر هستن و با نان‌های کنجدی مخصوص ساندویچ شده است. اگر قصد دربند گردی دارید، مقصد شما برای یک وعده غذای خوشمزه می‌تواند برگر منتهن باشد، که در فضای بیرونی رستوران هم میز و صندلی چیده شده تا برای روز های گرم سال، یک محیط عالی در دربند برایتان فراهم شده باشد. منتهن برگر از معروف‌ ترین غذاهای این فست فود است‌. البته در کنار همبرگر می‌توانید از پیتزا و سیب زمینی‌‌های خوشمزه منتهن نیز استفاده کنید.

آدرس : خیابان تجریش، خیابان دربند، خیابان غلام جعفری، پلاک ۸۵، منهتن گریل

7_ برگر فکتوری

از بهترین همبرگری های تهران می توان نام برگر فکتوری را آورد. اگر حین گردش در مرکز خرید پالادیوم دچار گرسنگی شدید و هوس خوردن یک برگر خوشمزه کرده ‌بودید، برگر فکتوری پالادیوم را فراموش نکنید. طعم برگرها، عطر سس مخصوص آن و نان تازه، تمام خوشمزگی برگرهای این فست فود را تشکیل می‌دهد. این را هم بدانید که برگر فکتوری، به سیب‌زمینی‌های فرازمینی و خاصش، (وایت فرایز، نیویورک فرایز) با سس قارچ و یا پنیر هم شهرت دارد. پس اگر به آنجا رفتید حتما از این سیب‌زمینی‌های جذاب و فوق‌العاده هم سفارش دهید و آن را نوش‌جان کنید.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس :زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پاساژ پالادیوم، طبقه 4

8_ فست فود بیگ بوی

یکی دیگر از قدیمی‌ترین رستوران‌ها و در عین حال، مشهور و با کیفیت خوب در تهران فست فود بیگ بوی است. رستوران با اصالتی که به دلیل برخی از مغایرت‌ها مجبورشد که نام خود را به نیک بو تغییر دهد. دو دلیل باعث شده همبرگر بیگ بوی جزء بهترین برگر تهران شود، دلیل اول گوشت آبدار و خوشمزه آن است. دلیل دوم هم این است که وقتی به بیگ بوی می‌روید با یک همبرگر غول پیکر مواجه می‌شوید که به تنهایی از پس آن بر نمی‌آیید. درواقع همبرگر بیگ بوی آنقدر حجیم است که ترجیحا با یک نفر دیگر باید آن را شریک شوید.

آدرس: خیابان بهشتی، عباس آباد، بین خیابان سهروردی و میدان تختی، پلاک۲۱۷

9_ گاراژ گریل

اگر می‌خواهید لذت خوردن یک همبرگر خوشمزه را در محیطی متفاوت و با دکوراسیونی خلاقانه تجربه کنید، گاراژ گریل را فراموش نکنید. یک رستوران تازه تاسیس با دکور فوق العاده، که فضای داخلی این رستوران که دقیقاً با نام آن هماهنگ است! محیطی پر از انواع دکورهای ماشینیِ جالب و مدرن، حتی اجاق سرآشپز، که روی آن برگرها را گریل و طبخ می‌کنند هم به شکل بدنه یک مینی ماینر است. یکی از دلایلی که موجب شهرت این رستوران به عنوان بهترین برگر تهران شده، کیفیت آن و به علاوه پخت همبرگرها در جلوی دید مشتریان در آشپزخانه بر روی موتور ماشین گریل می‌‌شود. استیک برگر از پر طرفدارترین غذاهای این رستوران است که به شما پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس : نیاوران، بین سه راه یاسر و پمپ بنزین، پلاک ۲۱۳، فست فود گاراژ گریل

10_فردیکال

فردیکال از جمله خاص‌ترین فست فودی و بهترین برگر تهران است که خلاقیت ویژه‌ای برای نحوه سفارش گیری ارائه کرده است. سفارش دهی در فردیکال به این صورت است که شما می‌‌توانید با اپلیکیشن روی موبایل‌تان یا با استفاده از تبلت‌‌های داخل رستوران محتوای برگری که قصد دارید سفارش بدهید. حتی، نوع نان، پنیر، سس و مخلفات دیگری که دوست دارید داخل برگرتان باشد را خودتان مرحله به مرحله انتخاب کنید و حتی می‌توانید در آخر اسم ساندویچی که ساختید را هم انتخاب کنید.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس: بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از بلوار گلشهر، جنب بانک مسکن، پلاک ۱۸۷، فریکادل (جردن)

11_ همبرگر کماچ

یکی دیگر از بهترین همبرگری های تهران در منطقه سیدخندان همبرگر کماچ است. نظراتی که درباره کماچ وجود دارد این است که مزه برگر کاملا واقعی است و طعم اصلی خودش را دارد. گوشت‌های کماچ روی دستگاه گریل مخصوص پخته و تنوری می‌شود. از دیگر ویژگی‌های کماچ این است که برگرها را به صورت ترکیبی با مخلفاتی اضافه مثل: ژامبون، چیپس و هات داگ تهیه می‌کند، بنابراین با رفتن به کماچ برگرهایی بزرگ و حجیم با ترکیب‌های مختلفی انتظارتان را می‌کشد که شاید انتخاب بین آن‌ها برایتان سخت باشد.

آدرس : خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، بین رودخانه و کوی چهارم،همبرگر کماچ

12_ کیوسک برگر

کیوسک برگر، جزء بهترین برگر تهران است که شما را به یاد کیوسک تلفن‌های قدیمی می‌اندازد. در این رستوران فقط برگر سرو می‌شود و به‌همین دلیل یکی از بهترین برگرهای تهران شده است. در طراحی کیوسک برگر، رنگ زرد و مشکی،‌ بیشتر از همه استفاده شده‌ است. حتی یخچال‌ نوشیدنی‌ها به شکل کیوسک تلفن است.

در طراحی منو هم اصطلاحات و کلمات مربوط به تلفن به کار رفته است و همه برگر‌ها همراه سیب‌زمینی سرخ شده و سالاد کلم به مشتری تحویل داده می‌شوند. یکی از قابل‌توجه‌ترین مزیت‌های کیوسک برگر، شعبه‌های زیاد آن است. این برگرفروشی درحال‌حاضر، شعبه‌هایی در میدان تجریش، خیابان قیطریه، باغ کتاب تهران، میدان انقلاب و پارک آب و آتش (مجموعه رستوران‌های راه چوبی) دارد.

بهترین همبرگری های تهران

آدرس: میدان تجریش، نبش خیابان ملکی (سعد آباد)، پلاک ۲، کیوسک برگر (تجریش)

13_ هیزمیکس

به عنوان سیزدهمین و بهترین برگر تهران که قصد معرفی آن را داریم، به شما برگر بار هیزمی ایران را معرفی خواهیم کرد. احتمالا همه ما تا بحال تجربه خوردن غذایی را که روی آتش درست شده باشد را داشته ایم. بدون شک حس لذت بخشی به انسان خواهد داد. به عنوان مثال بوی دود و طعم غذایی که روی آتش درست شده است، باعث افزایش رغبت ما به غذا خوردن می شود. در هیزمیکس تمامی برگر ها روی آتش برای مشتریان پخته می شوند که این اصلی ترین تفاوت این برگری با بقیه برگرهای معروف تهران می باشد.

درواقع طبق نظرسنجی برخی از مشتریان، بوی دود لذت بخشی که از تهیه همبرگر ها به دست می آید، مارا به سفری در اعماق جنگل می برد. گوشت تازه و لذیذی که در تهیه همبرگر های هیزمیکس استفاده می شود، یکی از نشانه های برتری این برگری نسبت دیگر همبرگر فروشی های سطح شهر می باشد. تا خودتان حضوری و در هیزمیکس همبرگر نخورید متوجه تازگی گوشت، سبزیجات و ادویه جات آن نمی شوید. در هیزمیکس شما می توانید هم غذای خود را داخل رستوران و هم در فضای بیرونی آن سرو کنید و از خوردن یک همبرگر دودی نهایت لذت را ببرید.

آدرس: کریمخان زند – خردمند جنوبی – پلاک 24

14_ گریل فکتوری

یکی دیگر از برگرهای معروف تهران گریل فکتوری می باشد. اسم این همبرگری از یک رستوران بزرگ و معروف در آمریکا گرفته شده است، که به علت وجود بهترین گوشت های سرخ شده و کبابی به کارخانه گوشت گریل شده در آمریکا مشهور است. درواقع رستوران گریل فکتوری نیز به همین علت این نام را برای خودش انتخاب کرده است.

  • گریل فکتوری واقعا رستوانی منحصر به فرد است، به همین دلیل نیاز است تا به شما چند نکته درباره این رستوران را گوشزد کنیم:
  • نان هایی که برای همبرگر ها در گریل فکتوری استفاده می شود، تولیدی خود رستوران می باشد. این نون ها طعم و مزه خاصی نیز دارند.
  • بر طبق نظرات مشتریان خانم، نوشیدنی ویکتوریا سکرت طعم فوق العاده ای داشته است. درواقع خانم ها از طعم و ظاهر زیبا این نوشیدنی استقبال زیادی می کنند. این نوشیدنی را برای مهمترین فرد زندگیتان کنار بگذارید:)
  • اصلی ترین مزیت این رستوران مقرون به صرفه تر بودن قیمت های محصولات است.

 

آدرس: فرمانیه- مقابل بیمارستان فرمانیه- برند سنتر- طبقه اول

سخن آخر

رستوران هایی که در بالا نام برده شده همگی در جزء معروف‌ترین و پرطرفدارترین برگر فروشی‌ها در تهران هستند، و ترتیب آنها در این مقاله نشان دهنده رتبه آن‌ها نیست. امیدواریم بتوانید لحظات خوبی را در این رستوران‌ها تجربه کنید. در ضمن شما می توانید با استفاده از همبرگر و کباب ترکی پانی این لذت را در خانه هم تجربه کنید. شما هم می توانید تجربه های خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید، حتی اگر رستورانی در شهرستان های مختلف می شناسید به ما معرفی کنید.

۱۴۰۱/۸/۲۵ ،۱۵:۵۰:۲۳ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|۳ نظر

در باره نویسنده :

۳ نظر

  1. ربیعی خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۱ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام ممنون از شما بابت معرفی بهترین برگرهای تهران

    • Hamin خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب.ظ - پاسخ دادن

      سلام دوست عزیز

      ما سعی کردیم در این مقاله بهترین برگر تهران را به شما معرفی کنیم. اگر هم یکبار از جلوی این همبرگری ها رد شده باشید متوجه منظور ما می شوید.

  2. حسام مهر ۸, ۱۴۰۲ در ۱:۲۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    برگر های تخصصی لاویا فراموش نشه چون بسیار با کیفیت و بهداشتی تهیه میشم

ثبت ديدگاه