بهترین رستوران های کباب ترکی در تهران

وقتی که برای صرف یک وعده غذایی به همراه خانواده و دوستان به یک رستوران می‌روید، انتظار دارید که لحظات خوشی را سپری کنید. این تجربه عالی مطمئناً با کیفیت غذا، نوع سرویس‌دهی و محیط رستوران ارتباط خواهد داشت. شاید انتخاب یک مغازه کباب ترکی خوب در تهران که در هر کوچه و خیابان چند رستوران متنوع دایر است، قدری مشکل به نظر بیاید. به همین دلیل ما در این مطلب بنا به نظر کاربران، به معرفی بهترین کباب ترکی های در تهران می‌پردازیم. پس با پانی که سایتی برای ثبت سفارش کباب ترکی شما می باشد، همراه باشید و با بهترین کبابی تهران آشنا شوید.

 

1. رستوران کباب ترکی نشاط

رستوران نشاط که به خاطر پرفروش بودن کباب ترکی‌هایش به کباب ترکی نشاط معروف شده است، یک پاتوق قدیمی دونر خوردن در تهران است. دونر کباب های این رستوران به حدی لذیذ است که نمی‌توان به‌راحتی آن را رد کرد. حجم زیاد و پرملات بودن ساندویچ کباب ترکی نشاط و مخلفات دیگر آن این رستوران را معروف کرده است. کباب ترکی نشاط البته شعبه‌های مختلفی از جمله کباب ترکی نشاط مرزداران، ستارخان و… دارد.

 

رستوران کباب ترکی نشاط

 

آدرس: خیابان ستارخان – نرسیده به میدان توحید – نبش کوچه محمدی

 

2. رستوران ایتالیایی امیر

رستوران ایتالیایی امیر از بهترین رستوران‌های ایتالیایی می‌باشد که کباب ترکی را نیز در منوی خود دارد. کباب ترکی های این رستوران از بهترین و خاص‌ترین کباب‌هایی است که می‌توانید در تهران پیدا کنید. اگر همراهان شما جزو اهل دونر کباب باشند، این رستوران بهترین مکان برای ملاقات‌های شما است. قیمت کباب ترکی‌های این رستوران بالاست اما به کیفیت آن می‌ارزد.

 

رستوران ایتالیایی امیر

 

آدرس: خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر غربی – خیابان قنبرزاده – نبش کوچه چهارم

 

3. کباب ترکی بهروز

رستوران معروف بهروز در محله ملاصدرا، در کنار سایر رستوران‌های بهروز نام، قرار دارد. البته شما به دلیل شلوغی و ازدحام مشتریانی که در مقابل این رستوران هستند، به راحتی می‌توانید رستوران بهروز را پیدا کنید. شما در رستوران بهروز، در کنار سیب‌زمینی سرخ‌کرده خوشمزه و انواع غذاهای فست فودی و برگرها، لذیذترین و پروپیمان ترین کباب ترکی را می‌توانید پیدا کنید. رستوران بهروز به دلیل رقابتی که با همسایگان خود دارد همیشه بالاترین کیفیت را در انواع غذاهایش لحاظ می‌کند.

 

کباب ترکی بهروز

 

آدرس: خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز – سمت چپ خیابان دانشور

 

4. رستوران بهاران

رستوران بهاران جزو رستوران‌های زنجیره‌ای خوب و معروف در تهران است. اغلب شعبه‌های این رستوران از قیطریه و نارمک تا پونک و سعادت‌آباد امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. منوی این رستوران تنوع خوب و بالایی دارد، اما رستوران بهاران را بیشتر با کباب‌ترکی‌هایش می‌شناسند. خصوصیت اصلی کباب ترکی های بهاران طعم عالی و منحصربه‌فرد و البته کیفیت و سلامت بالای آن است. البته اکثر شعبه‌های این رستوران، جایی برای نشستن و سرو ندارد.

آدرس: خیابان شریعتی – قیطریه – نرسیده به خیابان صبا

آدرس: خیابان سعادت‌آباد – بالاتر از میدان کاج – رو به روی بیمارستان مدرس

آدرس: پونک – بلوار میرزابابایی – روبه روی درب شهروند

 

 

5. رستوران دونر گاردن

رستوران دونر گاردن یک رستوران نوآور در زمینه طبخ انواع کباب ترکی در تهران است. دلیل متفاوت بودن این رستوران نسبت به بقیه رستوران‌ها، تفاوت در روش برش کباب ترکی ها، استفاده از نان متفاوت، سرو چند مدل سس کباب ترکی و سبزیجات تازه و طعم دار برای کباب ترکی است. نان نازک و بیسکوییت مانند که مخلوط دونر را در آن قرار می‌دهند، هیچ تشابهی به نان باگت معمول رستوران‌های دیگر ندارد. روش مخصوص طعم دار کردن گوشت و ادویه‌ کباب ترکی های مختلف باعث می‌شود که یک دونر خوشمزه و لذیذ را میل کنید.

 

بهترین کباب ترکی تهران رستوران دونر گاردن

 

آدرس: خیابان اندرزگو- کوچه اشکستانپور جنوبی- تقاطع سلیمانی شرقی

 

6. رستوران احمد بی

یکی از دیگر بهترین کباب ترکی های تهران رستوران احمد بی یک رستوران ترکیه‌ای در خیابان رسالت است. تنوع غذایی بسیار بالا و قیمت‌های مناسب این رستوران، باعث شده که پاتوق بسیاری از افراد باشد. البته در کنار غذاهای زیاد دیگری که سرو می‌شود، کباب ترکی‌هایش بسیار پرطرفدار است. طعم لذیذ و پروپیمان بودن دونر کباب احمد بی، مشتریان را همیشه راضی نگه می‌دارد.

 

کباب ترکی احمد بی

 

آدرس: خیابان ستارخان – نرسیده به میدان توحید – نبش کوچه فرشته

 

 

7. رستوران آپستروف

رستوران ترکیه ای آپستروف در شهرک غرب کار خود را با ارائه غذاهای ترکی استابولی اصیل آغاز کرده و آنقدر مشتری‌‌های پروپاقرصی پیدا کرده که اگر بخواهید به اینجا بروید حتما باید از قبل رزرو کنید. منو آپستروف محدود به دونر کباب و رپ است که با برنج یا به طور جداگانه سرو می‌شود. همچین دسرهای ترکی مانند باقلوا و کادایف دارد که بعد از غذا با چای ترکی سرو می‌شود. ویژگی که آپستروف را به یک رستوران ترکیه‌ای تمام عیار تبدیل کرده است بهره‌گیری از تخصص یک سرآشپز ترک است که غذاها را با دقت خاصی تهیه می‌کند. در آپستروف تجربه رفتن به استانبول و خوردن غذا در یک رستوران محلی کشور ترکیه برایتان زنده می‌شود و یک خاطره خوب در ذهنتان ماندگار خواهد شد.

 

بهترین رستوران کباب ترکی تهران

 

آدرس: شهرک غرب – بلوار فرحزادی – نبش خیابان حسن سیف – روبروی مجتمع تجاری میلاد نور

۱۴۰۱/۴/۱۴ ،۰۷:۰۶:۱۴ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|۳ نظر

در باره نویسنده :

۳ نظر

  1. آرمین اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    به عنوان تجربه از بهترین کباب ترکی تهران که رفتم بهتون آپستروف شهرک غرب و دونر برگر اندرزگو و دونر کباب بهاران رو معرفی میکنم وقعا عالی عالی عالی

    • Hamin اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ق.ظ - پاسخ دادن

      سلام دوست عزیز

      رستوران هایی که نام بردید در لیست بهترین دونر تهران و کباب ترکی خوب تهران نیز قرار دارند. سپاس

  2. هزاردستان شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ در ۱۲:۵۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    همه‌ی رستوران‌هایی که معرفی کردید، کباب ترکیشون با گوشت چرخ کرده تهیه میشه، اگه اشتباه میکنم بگید لطفا، کباب ترکی اصلی گوشتش ورقه‌های بررگ و نازک هست، نه چرخ کرده

ثبت ديدگاه