حضور شرکت فرآورده های پانی در سومین دوره نمایشگاه میتکس

با اعلام سرکار خانم ساناز پناهی، مدیر داخلی شرکت فرآورده های گوشتی پانی، این شرکت قصد حضور در سومین دوره نمایشگاه میتکس را دارد. از این رو برآن شدیم تا توضیحاتی در خصوص این نمایشگاه خدمتتان ارائه کنیم.

نمایشگاه میتکس (MeatEx) یک رویداد بین المللی و تخصصی است که در زمینه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته برگزار می گردد و حال میخواهد سومین دوره خود را پشت‌سر گذارد. طبق برنامه ریزی های صورت‌گرفته، قرار است این دوره از نمایشگاه از 28 آبان الی 1 آذر ماه سال 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردد.

این رویداد که قبلا در سال‌های 95 و ۹۶ برگزار شده بود، در سال ۹۷ با توجه به آغاز مجدد تحریم‌ها علی رغم تمامی اقدامات لازمی که برای برگزاری آن انجام شده بود، برگزار نشد و عملا برگزاری سومین دوره نمایشگاه به سال 98 موکول شد.

نمایشگاه میتکس که به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات پروتئینی محسوب می‌شود به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود. بخش صنعت، کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می‌گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است.

بخش محصول نیز شامل گوشت خام کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده آن‌ها می‌شود و هدف نهایی از برگزاری این بخش تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بلاخص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی است.

طبق گفته هرمز مهبد مدیر نمایشگاه، سازمان دامپزشکی کشور، کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی، انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، انجمن واردکنندگان فرآورده خام دامی، انجمن کارفرمایی صنعت تولید و بسته‌بندی مواد پروتئینی کشور، انجمن تولیدکنندگان افزودنی‌های صنایع غذایی، اتاق بازرگانی ایران و آلمان، اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس‌های تهران، اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی ماهیان سردابی کشور و… حامیان معنوی سومین دوره نمایشگاه میتکس هستند.

بمنظور برپایی هرچه بهتر این دوره از نمایشگاه، سالن های 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران در اختیار غرفه‌دارن قرار دارد. همچنین در حاشیه نمایشگاه قرار است سمینارهایی در خصوص بهداشت سردخانه‌ها و کشتارگاه‌ها، بسته‌بندی، فواید مصرف پروتئین با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف برگزار شود.

 

میتکس

 

 

متاسفانه با توجه به افزایش نرخ ارز، حضور غرفه‌گذار و بازدیدکننده های خارجی در این دوره به حداقل رسیده‌است، اما با این وجود تا کنون کشورهایی مانند روسیه، لهستان، بلاروس، آذربایجان و قزاقستان برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که به‌طور یقین صادرات گوشت و ورود به بازارهای ایرانی از اهداف تولید کننده‌های این کشورها به‌شمار می‌رود.

هنر ملاقات در صنعت گوشت هدف نمایشگاه میتکس ۹۸ است و از آنجا که یک صنعت برای زنده ماندن نیاز به فروش دارد این نمایشگاه بهترین فرصت است که خریدار و تولیدکننده با هم ملاقات کنند.

 

شرکت فرآورده های گوشتی پانی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید محصولات پروتئینی و کباب ترکی مفتخر است از کلیه هموطنان جهت حضور در سومین نمایشگاه میتکس و بازدید از غرفه شرکت پانی دعوت بعمل آورد.

 

مایه افتخار این شرکت است که با ارائه محصولات ذیل، در خدمت ملت محترم ایران باشد:

  1. رول دونرکباب طلایی
  2. رول دونرکباب پانی
  3. رول دونرکباب پانی مخصوص
  4. رول دونرکباب نشاط
  5. رول دونرکباب لوکس
  6. رول دونرکباب مرغ مخصوص
  7. همبرگر مخصوص پانی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ،۰۸:۴۷:۰۷ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه