لوکس ترین رستوران های تهران

ارائه محیطی زیبا به همراه دکوراسیون مدرن می تواند یکی از جذابیت های ورود به رستوران ها باشد. تمیزی و کیفیت غذاها نیز از دیگر موارد جذب مشتری است. رستوران های لوکس با تلفیق فضای مدرن وکیفیت بالای منوی خود توانسته اند به شهرت برسند. آنها با ارائه غذاهای لذیذ در ظروف مجلل از میهمانان خود پذیرایی می کنند و لحظات دلنشینی را به آنها هدیه می دهند. در این مقاله لوکس ترین رستوران های تهران را به شما معرفی می کنیم.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد بزرگترین رستوران گردان جهان محسوب می‌شود. این رستوران با دکوراسیون جذاب خود جزو لوکس ترین رستوران های تهران است. با گردش این رستوران در حین خوردن غذا می توانید از جهات مختلف تهران را تماشا کنید. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز شده و با لذیذترین غذاها پذیرای شما خواهد بود.
آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلا، رستوران گردان برج میلاد

رستوران دیوان

 

رستوران دیوان

 

رستوران دیوان با محیط شیک، کیفیت بالای غذا و سرویس دهی عالی یکی از معروف ترین رستوران های تهران است. با ورود به این رستوران ترکیب مدرنیته و سنت را یکجا خواهید دید. این رستوران با فضای لوکس خود انواع غذاها را به شیک ترین مدل سرو می کند حتی غذاهای ایرانی را با مدرن ترین تزیین ارائه می دهد.
آدرس: خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر

 

مقاله مرتبط: بهترین کبابی تهران

 

رستوران لوشاتو

 

رستوران لوشاتو

 

رستوران لوشاتو در ارائه غذاهای با کیفیت فرانسوی و سرویس دهی خوب به شهرت رسیده است. جشن‌های با شکوهی که در آن برگزار می‌شود، از موارد پیشتازی این رستوران در عرصه لوکس ترین رستوران های تهران است. این رستوران با برپایی انواع جشن ها از جمله شب یلدا، روز پدر و … و همچنین ارائه میوه بر روی میزها یا گل آرایی بدون مناسبت در فضای رستوران باعث شگفتی مشتریان خود می شود. این رستوران تنوع و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. اگر از جمله افرادی هستید که با برپایی جشن‌ها در محیط‌های مدرن و شیک لذت می برید، این رستوران را به شما پیشنهاد می دهیم.
آدرس: تجریش، خیابان فنا خسرو، سه راه دربند

رستوران عالی قاپو

 

رستوران عالی قاپو

 

این رستوران با دکوراسیون‌های سنتی خود حال و هوای قدیم و همچنین اصفهان را یاد آور می شود.
در این رستوران که یکی از رستوران قدیمی تهران به شمار می رود. علاوه بر میز و صندلی، تخت هایی نیز به سبک قهوه خانه های قدیمی دارد که مشتریان برروی آن لم داده و پس از غذا از چای خود لذت می برند. غذاهای لذیذ و خوشمزه، سالاد و سبد میوه از مزایای این رستوران سنتی است که با اجرای زنده موسیقی محیطی دل انگیز را فراهم می کند.
آدرس : ونک، ابتدای خیابان گاندی

رستوران مانسون

 

رستوران مانسون

 

این رستوران آسیایی یکی از مجلل ترین رستوران های تهران است که با انواع غذاهای هیجان انگیز کشورهای هند، سنگاپور، چین و دیگر کشورهای آسیای شرقی توانسته است نظر مشتریان خود را جلب کند. این رستوران علاوه بر ارائه خوش طعم ترین غذا ها، کادری مجرب و آموزش دیده نیز دارد که باعث فراهم کردن فضایی دلنشین برای مشتریان می شود.
آدرس: خیابان گاندی، نبش کوچه چهارم، مرکز خرید گاندی

 

مقاله مرتبط: کافه های سنتی تهران

۱۴۰۱/۴/۱۴ ،۰۷:۰۹:۵۶ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه