تور شکم گردی هیجان انگیز با ساندویچی های تهران

ساندویچ را می توان به عنوان دو یا چند برش نان و موادی مانند مرغ، گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات و محصولات لبنی تعریف کرد. بهترین همراه ساندویچ ها سس کباب، کچاپ گوجه فرنگی، سیب زمینی سرخ شده یا انواع سالادها هستند. ساندویچ به عنوان غذای قابل حمل تلقی می شود و به صورت سرد یا گرم سرو می شود. کیفیت ومحتویات ساندویچ است که آن را به خوشمزگی دیگر خوراکی های جهان پرطرفدار کرده است. در اینجا به شماری از ساندویچی های پرطرفدار تهران اشاره می کنیم تا بتوانید تور شکم گردی را از آنجا آغز کنید.

ساندویچ آرزو

 

فست فود آرزو

 

این ساندویچی از قدیمی ترین مکان های شهر تهران به حساب می آید که هنوز مزه غذاهای آن حس قدیمی را یادآور می شود. یک ویژگی مهم آرزو این است که سوسیس و کالباس‌های آن در تهران بی‌نظیر است و بالاترین کیفیت را دارد اما قیمت آن گران است. ساندویچ های خوشمزه به همراه کارمندان با اخلاق از ویژگی های منحصربه فرد این مجموعه است تا فضای مناسبی برای لذت بردن از محیط را به مشتریان ارائه دهند.

آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، تقاطع غفاری

هاکوپیان

 

فست فود هاکوپیان

 

یکی از مکان هایی که مناسب برای تور شکم گردی می باشد، برگری هاکوپیان است. این ساندویچی نیز با اینکه در کوچه پس کوچه های تهران است اما مشتریان ثابت زیادی دارد. همبرگر های خوشمزه این ساندویچی جای بحثی نمی گذارد اما بعضی از افراد چیپس و پنیر این ساندویچی را نیز چشیده اند و تعریف زیادی از آن می کنند. اما باید یادآور شد که این ساندویچی سرویس بیرون بر ندارد.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان خواجه‌عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری

ساندویچ اکسپرس

 

فست فود اکسپرس

 

این ساندویچی علاوه بر هات‌داگ گریل و انواع ژامبون‌ها، غذاهای خانگی مانند ماکارونی، خوراک مرغ و قارچ، رست‌بیف، الویه و حتی میرزاقاسمی نیز دارد. این ساندویچی با اینکه از ساندوچی های ارامنه نیست اما نان بلکی نیز دارد و میرزاقاسمی خود را در نان بلکی به مشتریان ارائه می دهد. اگر علاقه مند به خوردن غذای خانگی هستید حتما به این ساندویچی سری بزنید زیرا غذاهای خانگی این ساندویچی در خانه تهیه می شود و در این مکان تنها گرم می شود.

آدرس: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان

ساندویچ ژوزف

 

فست فود ژوزف

 

یکی دیگر از ساندویچی هایی که می توانید برای تور شکم گردی به آنجا بروید، ساندویچی ژورف می باشد. این ساندویچی از زمان های دور کار خود را آغاز کرده و به گفته مدیر آن سنتی بودن مکان ساندویچی باعث جذب مشتریان به سمت آن می شود. این ساندویچی ارمنی با نان بلکی های خود کیفیت قدیم را حفظ کرده و به مشتریان ارائه خدمت می دهد. لازم به ذکر است که این ساندویچی مکانی برای نشستن ندارد.

آدرس: خیابان نیلوفر، روبه‌روی هات‌چاکلت

ساندویچ خانواده (موسیو)

 

فست فود موسیو

 

این ساندویچی با رست بیف خود معروف شده است ولی علاوه بر رست بیف های لذیذ، ساندویچ بیکن، کوکتل، فیله مرغ و الویه ی خوشمزه ای هم دارد که باید آن را امتحان کنید. اگر از جمله افرادی هستید که به رست بیف علاقه زیادی دارید اینجا را حتما امتحان کنید چون به محض دادن سفارش، خیلی زود آماده تحویل گرفتن آن خواهید شد.
آدرس: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، خیابان ابوذر غفارى شمالى، میدان ابوذر

ساندویچ شیک شک

 

فست فود شیک شک

 

شیک شک برگر، هات داگ، چیز برگر و پاسترامی بوقلمون و میکس برگر های لذیذی غذاهایی است که میتوانید در این رستوران امتحان کنید. هات داگ هایی که از قبل میل کرده اید را فراموش کنید و به اینجا سر بزنید، مطمئن باشید هات داگ اینجا را فراموش نخواهید کرد. بقیه خوراکی های اینجا نیز لذت خوردن را دوبرابر می کند. برای رفتن به این ساندویچی نگران جای پارک نیز نباشید.

آدرس: بزرگراه مدرس شمال، ورودی میرداماد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ،۰۹:۰۶:۳۴ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه