بهترین نرم افزارهای مدیریت رستوران

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، شاهد پیشرفت روزافزون صنعت غذا و رستوران‌ها هستیم. همانطور که قطعا شما هم می‌دانید، نرم افزار مدیریت رستوران می‌تواند موجب مدیریت و کنترل هر چه بهتر رستوران شود. که در این راستا و برای کنترل هر چه بهتر رستورانتان به شما پیشنهاد میکنیم مقاله “مهارت های مورد نیاز مدیر رستوران” را مطالعه کنید.

 

در قدیم نهایت مدرن بودن یک رستوران ، حضور یک گارسون خوش تیپ و با ادب بود و ثبت سفارشی که به صورت دستی و روی کاغذ انجام می‌گرفت. اما در حال حاضر حداقل مکانیزه بودن یک رستوران سالنی‌، وجود یک نرم افزار حسابداری جامع و ثبت سفارش با تبلت یا موبایل می‌باشد. در ادامه علاوه بر معرفی بهترین نرم‌ افزارهای مدیریت رستوران با ویژگی‌ها و امکاناتی که این نرم افزارها باید دارا باشند نیز، آشنا می‌شویم.

 

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت رستوران 

  •  سهولت استفاده
  •  برنامه ریزی دقیق زمانی و سیستماتیک
  •  مدیریت رستوران به شکل بهینه
  •  قابلیت اطمینان و امنیت
  •  نرم افزارهای تحت وب درمقابل نرم افزارهای تحت ویندوز
  •  ردیابی و کنترل موجودی
  • گستردگی گزینه‌های گزارش‌گیری
  • انعطاف پذیری نرم افزار

 

مزایای نرم افزار مدیریت رستوران

  1. کنترل به لحظه صندوقداران و کاهش سوءاستفاده مالی
  2.  نظارت بر سرویس دهی توسط کارمندان
  3.  افزایش درآمد و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
  4.  گزارشات مقایسه ای از فروش کل رستوران
  5.  بهبود و افزایش سرعت در تصیم گیری
  6.  مدیریت و نظارت بر رستوران در هر مکان و زمانی
  7.  تحلیل روند فروش محصولات
  8.  ایجاد دید گسترده و عمیق به نحوه روند فعالیت‌ها در رستوران
  9.  اطلاع از محصولات پر فروش
  10.  گزارشات نموداری بر اساس فروش داخلی و بیرون بر به صورت مقایسه‌ای

 

 

نرم افزار های مدیریت رستوران

الان که با ویژگی‌ها و مزیت‌های نرم افزارهای مدیریت رستوران آشنا شدیم تا بتوانید بازاریابی رستوران خود را بهبود ببخشید؛ وقت آن است که به معرفی چند نرم افزار بپردازیم.

گروه داده پردازی پارسیان

گروه داده پردازی پارسیان با بیش از یک دهه تجربه و با رویکردی دانش بنیان به عنوان یکی از تخصصی ترین مجموعه‌های ارائه دهنده نرم افزار اتوماسیون رستوران، توانسته با بهره گیری از نیروهای متخصص و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تحلیل و تولید نرم افزار حامی، خدماتی متنوع و موثر را برای تمامی فعالان این صنعت فراهم سازد و با پیاده سازی نرم افزار در هزاران مجموعه ی غذایی از جمله رستوران، سفره خانه، کافی شاپ، فست فود، کترینگ، فودکورت، بوفه ی غذا، آبمیوه و بستنی فروشی در داخل و خارج از کشور در رده بهترین و موفق‌ترین مجریان سیستم اتوماسیون این واحدهای صنفی قرار گیرد.
سایت: hamipos.com

 

نرم افزار مدیریت رستوران

 

نرم افزار مدیریت رستوران سپیدز

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال 1378 فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است. در حال حاضر بیش از 18000 رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.
سایت: sepidz.com

شاتوت

نرم افزار رستوران‌داری شاتوت با نام پیشخدمت این امکان را به شما می‌دهد تا تحت یک نرم افزار جامع تمامی قسمت‌های مجموعه خود نظیر سالن‌ها، مشتریان، صندوق و آشپزخانه را مدیریت کنید. لازم به ذکر است هدف از طراحی و استفاده از این نرم افزار مانند دیگر محصولات شاتوت مشتری مداری است و شما با استفاده درست از این نرم افزار در دنیای رقابتی این صنعت به بالاترین هدف که کسب رضایت مشتری است خواهید رسید.
شعار شاتوت:
خدمات با کیفیت+ ابزار مناسب= مشتری رضایتمند
سایت: shatootservices.com

 

نرم افزار مدیریت رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران کسبه

گروه نرم افزاری کسبه به صورت تخصصی برروی توسعه نرم افزارهای مالی و حسابداری برای پلتفرم‌های مختلف، به ویژه آندروید و ویندوز، فعالیت می‌نماید. حسابداری رستوران کسبه جهت صدور فیش و محاسبه فروش روزانه در رستوران‌ها و سایر مکان‌های مشابه طراحی شده است. نرم افزار رستوان کسبه قابلیت کار کردن با دستگاههای جانبی مانند دستگاه فیش پرینت، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.
سایت: kasabeh.org

پارسیان

گروه داده پردازی پارسیان از جمله شرکت‌های انفورماتیکی است که با رویکردی نوین در مدیریت و کسب و کار در حال فعالیت می‌باشد. فعالیت محوری این شرکت را به طور عمده تحلیل ، طراحی و پیاده سازی سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل می‌دهند. این گروه با بیش از یک دهه تجربه به عنوان بزرگترین مجموعه بخش خصوصی ارائه دهنده نرم افزار رستوران توانسته با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص مجرب خود خدمات متنوع و موثری را برای تمامی کاربران فراهم سازد و با پیاده سازی نرم افزار مدیریت رستوران در بیش از 10000 مجموعه غذایی مانند در رده نخست مجریان موفق سیستم اتوماسیون رستوران قرار گیرد.
نرم افزار اتوماسیون رستوران پارسیان، ابزاری است قدرتمند که با کاربردی بسیار آسان و طراحی ساده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا ضمن ارائه سرویس بهتر و سریع تر به مشتریان خود با استفاده از گزارشات کاربردی، مجموعه خود را بهتر و آسان تر مدیریت کنید.
سایت: parsiang.com

تیم یار

شرکت تیم‌یار‌کیش از سال ۱۳۸۸ با رویکردی دانش‌بنیان و با هدف تولید نرم‌افزار ملی TeamYar Modern ERP، در حوزه‌های مدیریت جامع سازمان، اتوماسیون‌های اداری و صنعتی، اتوماسیون‌های بانکداری و مدیریت هولدینگ‌های ارزی بین‌المللی چند‌زبانه فعالیت خود را آغاز نموده است.
شرکت تیم‌یار‌کیش همگام با آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی در حوزه فن‌آوری اطلاعات و تولید نرم‌افزارها، امکان مدیریت، سازماندهی و تجارت آسان، امن و سریع را برای کاربران نرم‌افزار‌های تولیدی و مشتریان خود فراهم نموده است.
سایت: teamyar.com

 مهرگان داده پرداز

شرکت مهرگان داده پرداز در سال ۱۳۸۴ تأسیس و به ثبت رسیده است. این شرکت کار خود را در دو بخش سخت افزار و نرم افزار آغاز نمود. شرکت مهرگان داده پرداز با ارائه محصولات رستورانی و فروشگاهی با دیدگاه رضایتمندی، موفقیت و پیشرفت مشتری، رعایت اصول اخلاق، مشتری مداری، خود را شریک سرنوشت حرفه ای مشتریان نموده و اکنون به عنوان یک برند برتر در زمینه رستوران و فروشگاه مطرح گردیده است.
سایت: mehrgan-co.com

ماندگار

نرم افزار ماندگار محصول شرکت آتیه پردازش ارتباطات است. این نرم افزار مالی نتیجه ۱۹ سال تجربه گروهی از برنامه نویسان و حسابداران است. از جمله ویژگی‌های نرم افزار مالی و حسابداری رستوران و فست فود ماندگار می‌توان به: ساده و روان بودن، سطح امنیتی بسیار بالا، سطح بندی مشتریان رستوران و اعمال تخفیف برای هر سطح و … اشاره کرد.
سایت: mandegar-sw.com

 

جمع بندی
شرکت‌های نرم افزاری معرفی شده، همگی از با سابقه‌ترین و محبوب‌ترین‌ها در این حوزه هستند. امیدواریم که با توجه به نیازهای رستوران خود بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ،۱۴:۰۴:۲۹ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه