آموزش انتخاب اسم برای پیج آشپزی+ نکات مدیریت پیج آشپزی

اگر قصد انتخاب اسم مناسب برای پیج آشپزی خودتان دارید، این مقاله برای شما مناسب است. گزینش اسم برای پیج آشپزی، سایت و برند هر کسب و کار از جمله پر اهمیت ترین اقدامات می باشد.

همانطور که می دانید پیج های آشپزی طرفداران بسیاری دارد که می توان از آن ها کسب درآمد کرد. به یاد داشته باشید در انتخاب اسم بهتر است از اسامی کوتاه و مرتبط با آشپزی استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که این اسم جدید باشد و به هیچ وجه تکراری نباشد. زیرا ممکن است بعدا مجبور به تغییر اسم شوید.

بنابراین اگر به حیطه آشپزی علاقه مند هستید و می خواهید در بستر اینترنت به فعالیت بپردازید، مقاله نگارش شده می تواند برای شما مفید واقع شود. پس با پانی که بهترین تولید کننده رول کباب ترکی می باشد، همراه باشید.

ایده اسم برای پیج آشپزی

برگزیدن اسم برای پیج آشپزی

برگزیدن اسم برای پیج آشپزی، به خلاقیت و ابتکار شما بستگی خواهد داشت. البته می توانید از اسامی زیر ایده بگیرید. برخی از اسامی انتخابی عبارتند از:

  • آشپزباشی
  • آشپزخانه کوچک من
  • آشپزخانه رنگی رنگی
  • آشپزی با عشق
  • چاشنی
  • ریحان
  • کدو
  • آشپزی آسان
  • بانو کده آشپزی با سارا
  • ترفند های آشپزی با مینا
  • لقمه

اسم برای پیج آشپزی

بیشتر بخوانید: اسم برای محصولات غذایی خانگی

ایده و راه حل برای انتخاب اسم پیج های آشپزی

بهتر است در جهت انتخاب اسم برای پیج آشپزی و هر پیج دیگر از اصول و ایده های مفید در این راه طبعیت کنیم. اکنون به بررسی و شرح برخی از این ایده ها و راه حل های ناب می پردازیم:

  1. ساده بودن نام پیج: نام پیچیده و دشوار انتخاب نکنید.
  2. بهره گیری از موقعیت جغرافیایی: از نام شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید استفاده کنید.
  3. مرتبط بودن با حوزه فعالیتتان: طبیعتا نام هر پیج می بایست مطابق با حوزه فعالیت آن باشد.
  4. اسم هنری و جذاب انتخاب کنید: اسمی انتخاب نمایید که خاص، تک و جذاب باشد. همچنین غیر تکراری و زیبا و دلنشین باشد.
  5. ادغام نام خود با آشپزی و موارد مربوطه: در حقیقت شما می توانید اسم خود را در نام پیج ترکیب کرده و عنوان نمایید.

اسم پیج آشپزی

ایده برای پیج های آشپزی

1. از کار خود فیلم بگیرید. برای بیننده ارتباط برقرار کردن با چهره فرد و فیلم نسبت به نوع نوشتاری و تایپ بسیار راحت تر است. پس بهتر است فیلمی با کیفیت از تمام مراحل آماده سازی و پخت مهیا کنید. البته بهتر است در قسمت کپشن مواد لازم و طرز تیهیه را نیز بنویسید.

2. فود بلاگر باشید: همانطور که می دانید بلاگر ها در آمد قابل توجهی دارند و می توانند مخاطبین بسیاری جذب کنند. در نتیجه بلاگر شدن در زمینه آشپزی نیز جذاب خواهد بود. البته باید به این نکته توجه داشت که بلاگر شدن اصولی دارد و می بایست آموزش های لازم را گذراند و اطلاعات جامع کسب کرد.

3. گرفتن فیلم از روند آشپزی: از لحظه مرحله به مرحله تهیه غذا و طبخ آن فیلم بگیرید که افراد ترغیب شوند.

4. سفارش پخت غذا، کیک و دسر بگیرید.

5. معرفی غذا برای قشرهای مختلف: غذاهای سنتی و مرتبط با اقشار مختلف درست کنید تا تمامی اقشار جامعه جذب پیج شما شوند.

6. آشپزی خلاقانه: گاهی برای تنوع می توانید با هر آنچه که در دسترس دارید غذایی جدید و نو بپزید. این بستگی به خلاقیت شما دارد.

7. پیج خود را به صورت تخصصی پیش ببرید. شما قادر خواهید بود تنها در یک زمینه که به آن علاقه مند هستید، فعالیت خود را آغاز کنید. به عنوان مثال: کیک پزی، آشپزی مدرن، آشپزی ایرانی، آشپزی ملل، آشپزی گیلانی، آشپزی ترکیه ای، آشپزی در طبعیت، آشپزی لبنانی، آشپزی عربی، آشپزی اصیل و… .

ایده پیج آشپزی و انتخاب اسم پیج اشپزی

مدیریت پیج آشپزی

مدیریت پیج اینستاگرام و صفحات مجازی باید به دست متخصص در این زمینه سپرده شود. نکته قابل توجه این است که مدیریت پیج آشپزی باید از نکات و قوانین تخصصی پیروی کند. برخی از ان ها عبارتند از:

  • هشتک گذاری های مرتبط با آشپزی
  • یک بیوگرافی جذاب در قسمت بیو بنویسید.
  • محتوا و کپشن نویسی دقیق و جذاب برای داشتن پیجی پر قدرت و قوی بسیار مهم است.
  • برای گذاشتن محتوا باید از قبل برنامه ریزی کرد و در ساعات و زمان مناسب محتوا بارگذاری گردد. محتواهای بار گذاری شده نباید انقدر زیاد باشد که مخاطب خسته شود و نه آنقدر دیر به دیر بارگذاری گردد که مخاطب از نبود محتوا خسته شود.

انتخاب اسم پیج اشپزی و نحوه مدیریت پیج

 

 

سخن آخر

در این مقاله در مورد اسم برای پیج آشپزی با شما سخن گفتیم و ممنونیم که تا پایان با ما همراه بودید. در آخر باید گفت عصر امروز، عصر تعامل با مخاطب می باشد. چنانچه شما بتوانید با مخاطبین خود تعامل کافی و لازم را برقرار کنید، بدون شک موفق می شوید. همچنین روز به روز مشاهده گر پیشرفت خود خواهید بود. موفق باشید.

 

 

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ،۱۴:۵۵:۰۸ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه