پیشنهاداتی برای انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی

انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی مثل انتخاب اسم نوزادی است که بعداً قرار است بزرگ شود و دارای هویت شود. پس باید برای انتخابش دقت زیادی به کار برد.
توجه به اصول در این کار بسیار حائز اهمیت است چرا که احتمالا خیلی خوب می‌دانید اگر امروز از روی عجله و سهل‌انگاری اسمی انتخاب کنید و مدتی بعد در اوج دوران شکوفایی کاری خود متوجه شوید که این اسم مناسب حرفه شما نیست، باید چه هزینه گزافی را برای جا انداختن یک نام تجاری جدید متقبل شوید!
پس بیاید یک‌بار برای همیشه کمی وقت صرف کنید و تمام پاسخ‌ها برای سوالات احتمالی مهم در ارتباط با انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی را مطالعه کنید.
ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا به راحتی و با توجه به المان‌های ضروری به انتخاب اسم پیج کیک پزی بپردازید، پس اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید و این مطلب را از دست ندهید.

چه ‌ویژگی‌هایی را باید در انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی در نظر بگیریم؟

اسم یک کسب و کار و در اصل نام برند، بسیار اهمیت دارد. زیرا اولین مشخصه کسب و کار شما خواهد بود و شما قرار است با آن اسم شناخته شوید و بقیه با آن از شما یاد می‌کنند.
از این بابت پس انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی اهمیت خیلی زیادی دارد و باید حتما برای آن وقت گذاشته و حتی تا حدودی وسواس به‌خرج دهید.
اگر اسم پیج یک سری ویژگی‌ها را داشته باشد، هم استفاده‌اش برای شما و هم به خاطر سپردنش برای مردم آسان‌تر خواهد بود.
در ادامه ویژگی‌هایی که باید در انتخاب اسم برای پیج آشپزی مورد توجه قرار دهید، را با هم بررسی می‌کنیم.

• کوتاه بودن نام
سعی کنید اسم پیج خود را کوتاه انتخاب کنید. اسم‌ها و نام‌های یک کلمه بسیار عالی هستند.
اگر بتوانید یک اسم کوتاه برای کسب و کار خود پیدا کنید، در این زمینه برد کرده‌اید. اسم‌های کوتاه همچنین سریع‌تر به‌خاطر می‌مانند و می‌توانند راحت‌تر به سایرین معرفی شوند.
چند پیشنهاد برای انتخاب اسم پیج کیک پزی:
افسون کیک
بازار سیاه کیک و شیرینی
پیشکش
تیتیش
کیک برلیان
کیک و شیرینی تابان
آریکو کیک
وترو

بامعنا باشد
اسم پیج در واقع نام برند شما هم خواهد بود، به همین دلیل باید با فعالیت شما ارتباط معنا‌داری داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

 

ارتباط با موضوع کسب و کار
اگر بتوانید بین اسم کسب و کار خود و موضوع فعالیت یک ارتباط برقرار کنید، در انتخاب اسم حرفه‌ای عمل کرده‌اید.
اگر می‌خواهید از نام‌هایی که اصلا ارتباطی با موضوع کسب و کاراتان ندارند استفاده کنید، حداقل سعی کنید که یک ارتباط دور اما منطقی بین اسم و کسب و کار پیدا کنید.
یعنی به این شکل عمل کنید که یکی از ویژگی‌های نام، به کسب و کارتان ارتباط داشته باشد و مهم‌تر این است که مخاطب شما بتواند آن را متوجه شود.

 

بیشتر بخوانید: اسم برای محصولات غذایی خانگی

انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی

هرچقدر میزان اعتبار یک کسب‌وکار بیشتر شود، تغییر نام آن سخت‌تر خواهد بود.

• متمایز بودن
اسم پیج شما باید منحصربه‌فرد، به یادماندنی و از سایر رقبای شما متمایز باشد. فکر نکنید اگر اسمی نزدیک به یک نام تجاری مشهور یا یک پیج پرطرفدار انتخاب کنید، یرای شما سودآور خواهد بود.
اللخصوص اگر یک پیج تازه تأسیس هستید هیچ‌گاه از اسم‌های مشابه برندهای بزرگ استفاده نکنید؛ چون این باعث می‌شود شما یک پیج فیک و کپی‌شده به نظر برسید. این موضوع، کار شما را در جذب مشتری با مشکل رو به رو خواهد کرد.

• انتخاب نام، متناسب با لوگو و نشان
در کسب و کار اینترنتی بهتر است به‌دنبال اسمی باشید که بتوانید یک لوگو جذاب برای آن طراحی کنید. در رسانه‌های اجتماعی، کاربران در ارتباط مستقیم با کسب و کار قرار می‌گیرند و به‌صورت کلی در معرض لوگو کسب و کار هستند. به همین علت انتخاب نامی مناسب که بتوان لوگو خلاقانه‌ای برای آن رسم کرد بسیار حائز اهمیت است.

• راحت باشد
راحت بودن نام پیج در هنگام گزینش و انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی باعث می‌شود، هر کسی به‌راحتی بتواند اسم پیج را بخواند، تلفظ کند و بنویسد.
نکته‌ای که در انتخاب اسم برند به زبان فارسی وجود دارد این است که بعضی از کلمات چند نگارش متفاوت دارند که ممکن است همین مسئله باعث سردرگمی مشتریان بشود.
هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم از اسم‌های مخفف استفاده نکنید؛ چون:
تلفظ خیلی کلمات مخفف شده راحت نیست و اکثراً ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کند.
به ذهن سپردنش برای مخاطبان آسان نیست، زیرا ذاتاً یک کلمه مخفف‌شده هیچ تصویر و حس خاصی در ذهن مشتریان ایجاد نمی‎کند.

• انتخاب اسم از میان کلمات غیر فارسی
بررسی کلمات در زبان‌های خارجی یکی از پیشنهاد‌های ما در انتخاب اسم مناسب برای پیج است. اگر به سراغ دیکشنری‌ها بروید می‌توانید اسم خارجی مناسب برای پیج کیک و شیرینی پزی پیدا کنید. کلمات خوش‌آهنگ و جذابی که کمتر شنیده شده باشند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.
چند پیشنهاد اسم خارجی مناسب برای پیج کیک و شیرینی پزی:
Dream cake
Brandy Snap: شیرینی ساق عروس
Macaroon: شیرینی ماکارون
Sweet Dream
Baklava: باقلوا
Florentine: شیرینی ملکه بادام
Cream
Pierre Herme: شیرینی پیر هرمه
Cake Land
Flan: کیک کاراملی
Petit Four: کیک خامه‌ای کوچک
Danish pastry: شیرینی دانمارکی

اسم پیج کیک خانگی

امضای کیک‌های شما نام پیج‌تان خواهد بود.

 

 

کلام پایانی:
در نهایت توصیه می‌کنیم روی انتخاب اسم برای پیج کیک خانگی وقت بگذارید و بهترین اسم را برای کسب و کار را برای خود انتخاب کنید اما خیلی زمان را تلف نکنید.
از اطرافیان نظر سنجی کنید یا در فضای مجازی چالش‌ها و باکس‌های نظر سنجی بگذارید، اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که هر زمانی می‌توانید اسم را تغییر دهید.
اینکه انتخاب اسم بسیار مهم است، اما یک اسم، هرگز دلیل موفقیت یا عدم موفقیت شما نخواهد بود.
اگر سوالی در خصوص این موضوع داشتید، حتما آن را برای ما ارسال کنید.

 

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ،۱۴:۵۳:۳۴ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|۱ دیدگاه

در باره نویسنده :

یک دیدگاه

  1. نسیم فروردین ۱۱, ۱۴۰۳ در ۷:۲۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    چندتا اسم قشنگ برای کیک پزی پیشنهاد بدین.

ثبت ديدگاه