معرفی 5 شرکت عرضه کننده دستگاه پخت کباب ترکی

دستگاه پخت کباب ترکی یا همان شاورما، وظیفه پخت و گریل کردن دونر کباب را دارد. این دستگاه که مدت هاست به یکی از بهترین و پرکاربرد تجهیزات پخت فست فود اضافه شده است غالبا در جلوی رستوران ها قرار می گیرد تا بتواند مشتریان بیشتری جذب کند زیرا اکثر مردم عاشق کباب و کباب ترکی هستند. روش کار دستگاه پخت شاورما یا همان کباب ترکی به این شکل است است که مرغ و یا گوشت باید روی میله های اصلی دستگاه قرار بگیرد تا با چرخیدن این میله به دور شعله کباب ترکی کباب کاملا پخته و آماده شود. دستگاه پخت دونر کباب یا کباب ترکی ازانواع متفاوتی برخوردار است، که ما می توانیم این انواع را بر اساس تعداد سیخ، ایستاده و یا رومیزی بودن دستگاه پخت کباب دونر، اتومات و یا نیمه اتومات بودن دستگاه و نوع سوخت دستگاه پخت کباب ترکی دسته بندی کنیم. در ادامه با شرکت پانی که بزرگترین کارخانه تولید رول کباب ترکی در کشور می باشده، همراه باشید تا با 5 شرکت عرضه کننده این دستگاه فوق العاده آشنا شوید.

 

دستگاه کباب ترکی

 

 

 

1_ دستگاه پخت کباب ترکی شرکت آشپزخانه ها

دستگاه کباب ترکی سه سیخ با ظرفیت مناسب برای گوشت و مرغ (تقریبا هر سیخ 100 کیلوگرم را تحمل می کند.) که توسط یک موتور گیربکس قدرتمند به دور یک محور شعله کباب ترکی به شکل اتوماتیک می چرخد تا گوشت به طور کامل پخته شود و برای سرو کباب ترکی کاملا آماده شود. لازم است تا بدانید که شعله های این دستگاه به شکلی طراحی شده اند که بتوانند برای دور و نزدیک شدن شعله و حرارت به گوشت، به دور سیخ بچرخند.

  • شماره تماس: 09356107101
  • آدرس: تهران – بلوار مرزداران – بعد از ناهید – پلاک 198 – ساختمان پارمیس – طبقه چهارم – واحد 16

 

2_ دستگاه پخت شاورما شرکت پارس نو

دستگاه پخت کباب ترکی دو سیخ و ایستاده شرکت پارس نو یکی دیگر از دستگاه های فوق العاده برای پخت شاورما یا همان کباب ترکی می باشد. این دستگاه به شکلی طراحی شده که دو سیخ با اندازه مناسب و البته از جنس استیل در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد؛ علاوه بر این در بخش پشتی هر سیخ دو شعله استاندارد قرار داده شده است تا حرارت را به تمامی نقاط گوشت برساند و گوشت خام و نپخته باقی نماند. لازم به ذکر است که تمامی شیر ها و شعله های این دستگاه پخت استاندارد و ایمن طراحی شده اند. یکی دیگر از نقاظ قوت این دستگاه مدل 2 سیخ، قسمت جلویی دستگاه می باشد که صفحه ای چدنی و شعله ای در زیر آن تعبیه شده است. با روشن بودن شعله شما می توانید مواد غذایی دیگری که دلخواهتان است را با گوشت ها ترکیب کنید و بهترین کباب ممکن را آماده کنید. این دستگاه به دلیل داشتن چرخ هایی روان، متحرک و مقاوم به راحتی قابل حمل هستند.

  • شماره تماس: 021-44443802
  • آدرس: تهران – اشرفی اصفهانی – خیابان خانبابایی – مجتمع اداری توانا – واحد 58

 

دستگاه پخت شاورما

 

 

 

3_ دستگاه پخت کباب ترکی رومیزی شرکت گارد استیل

دستگاه کباب ترکی رومیزی مخصوص پخت انواع شاورما و کباب ترکی در فضا های کوچک می باشد. در دستگاه پخت کباب ترکی رومیزی دیگر قفسه ای زیر دستگاه پخت شما وجود ندارد و نیاز است تا شما برای استفاده از این دستگاه از یک میز یا یک سطح بلند استفاده کنید. این دستگاه رومیزی با گاز شهری و کپسولی کار می کند و قابلیت چرخش را در صورت نبود برق هم دارد. این دستگاه دارای دو بخش 50 و 90 کیلوگرم می باشد.

  • شماره تماس: 021-66145014
  • آدرس: تماس بگیرید

 

4_ دستگاه پخت دونر کباب رومیزی شرکت طبخ شمیم

این دستگاه پخت کباب دونر رومیزی شرکت طبخ شمیم دارای یک سیخ و دوشعله با کیفیت می باشد. شعله های این دستگاه قادر هستند تا حرارت را به صورت کامل به تمامی نواحی گوشت یا مرغ شما برسانند؛ به طوری که هیچ قسمت از آن نپخته باقی نماند و کاملا آماده سرو شود. لازم به ذکر است که این دستگاه پخت به دلیل فضای بسیار کمی که اشغال می کند، قابلیت استفاده در هر مکان را دارد؛ به عنوان مثال شما می توانید از آن در منزل نیز استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه دو راه پیش روی شما است: 1_ اقدام به کسب اطلاعات از طریق پیج اینستاگرامی شرکت طبخ شمیم / 2_ تماس از طریق شماره هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

  • شماره تماس: 021-66793373
  • آدرس: تهران – یافت آباد – میدان الغدیر – ابتدای زندیه غربی – نبش وحدت – ساختمان ارشیا – پلاک 170 – طبقه اول

 

دستگاه شاورما

 

 

 

5_ دستگاه پخت کباب ترکی شرکت ماک استیل

دستگاه های پخت شاورما تک سیخ اکثرا در فست فودی های حرفه ای که قصد دارد مزه هر کباب ترکی منحصر به فرد باشد، استفاده می شوند. این دستگاه ها که توسط شرکت ماک استیل ساخته می شوند در دل های سه و چهار شعله مورد استفاده رستوران های و فست فودی ها قرار می گیرد، که بسته به حجم گوشت و وزن آن متفاوت است. این دونر ها را در دو دسته ترکی و عربی می توان درست کرد. در مدل های ترکی از موتور چرخان دستگاه استفاده می شود تا گوشت کاملا پخته شود ولی در مدل های عربی که به شاورما نیز معروف است از موتور چرخان استفاده نمی شود. درواقع فرق اصلی دونر کباب و شاورما در این است که کباب دونر از گوشت ورقه ای استفاده می شود اما در شاورما گوشت ها به صورت چرخ کرده مورد استفاده قرار می گیرند.

  • شماره تماس: 021-66781856
  • آدرس: تهران – بعد از اتوبان ساوه – خیابان عرفان – انتهای خیابان حشمت – پلاک 5

 

پخت کباب ترکی

۱۴۰۲/۹/۲۱ ،۰۹:۵۱:۲۵ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه