معرفی 7 فروشنده چاقوی کباب ترکی

یکی از پرطرفدار ترین غذاهایی که می توان در یک فست فودی پیدا کرد کباب ترکی است. نام دیگر این غذای خوشمزه دونر کباب یا شاورما نیز می باشد. به دلیل همین محبوبیت روز افزون، تعداد رستوران های عرضه کننده دونر کباب یا همان کباب ترکی در حال افزایش است. روش سرو کباب ترکی به شکلی هست که برش دادن گوشت آن مقداری اذیت کننده و مشکل دار است؛ به طوری که برای این کار باید از یک نیرو حرفه ای و خبره استفاده کنید تا مشتریان از شما راضی باشند. در ادامه با پانی که بزرگترین فروشنده رول کباب ترکی در کشور می باشد همراه باشید تا به شما 7 فروشنده بزرگ چاقو کباب ترکی را معرفی کنیم.

خوردن کباب ترکی زمان لذت بخش تر می شود که بتوان برش های صحیح و به اندازه ایجاد کرد. عموما جهت ساده تر برش دادن گوشت و مرغ روی سیخ کباب ترکی از یک وسیله به نام چاقوی دونر کباب استفاده می کنیم. چاقو های دونر کباب به دو دسته کلی تقسیم می شوند: 1_ چاقوی کباب ترکی ساده / 2_ چاقوی کباب ترکی برقی. چاقوی کباب ترکی برقی یک وسیله بروز و مفید برای افرادی است که می خواهند به برش های کباب ترکی خود نظم دهید. با استفاده از این دستگاه شما می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان، از دشواری برش ها کباب ترکی نیز بکاهید. چاقوی برقی دونر کباب بر روی انواع دستگاه های پخت کباب ترکی مثل کباب های سه شعله، کباب ترکی های شیشیه ای، کباب های چرخان، کباب ترکی های گازی و… قابل استفاده است. در مجموع چاقوی برقی کباب ترکی یا دونر کباب وسیله ای صنعتی و مدرنی می باشد که کل فرآیند برش و سرو کباب ترکی را برای شما سهل و آسان می کند.

 

چاقو کباب دونر

 

 

1_ چاقوی کباب ترکی تکین صنعت

شرکت تکین صنعت یک شرکت تولید کننده در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کافه، هتل و رستوران می باشد. دستگاه برش زن کباب ترکی این شرکت مناسب برای فست فودی ها، رستوران ها و جهت خرد کردن تکه های گوشت می باشد. این دستگاه دارای امنیت بالا در مواقع کار می باشد و با لایه پلاستیکی ای که بر روی چاقو کشیده شده است به شما راحتی و امنیت را هدیه می دهد.

شماره تماس: 021_66782408
آدرس: تهران – یافت آباد – میدان الغدیر

2_ چاقوی دونر کباب طبخ شمیم

کاتر دونر کباب یا همان چاقوی کباب ترکی شرکت طبخ شمیم، ابزاری راحت، دقیق و پر کاربرد برای برش گوشت کباب ترکی یا همان دونر کباب است که می تواند کباب ترکی های صنعتی را به شکل و اندازه دلخواه شما درآورد. شما با کمک این دستگاه می توانید علاوه بر انرژی در زمان نیز صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه از شرکت صنعتی تجهیزاتی طبخ شمیم کاملا با برق کار می کند.

شماره تماس: 021-66829373
آدرس: تهران – یافت آباد – ابتدای زندیه غرب – نبش وحدت – ساختمان ارشیا – پلاک 170 – طبقه 1

 

چاقو دونر کباب

 

 

3_ چاقوی کباب دونر ماک استیل

یکی از اصلی ترین وسایلی که یک فست فودی حرفه ای به آن نیاز دارد، دستگاه چاقوی برقی کباب دونر می باشد. این دستگاه که تولیدی شرکت ماک استیل نیز می باشد، دارای یک عدد تیغه گرد است که با تنظیم صحیح می تواند تمام برش های خود را در یک قطر ثابت انجام دهد. این وسیله به شکل شارژی و پاور دار در بازار وجود دارد. در کل شما با انتخاب این محصول از ماک استیل قادر خواهید بود تا سرعت و دقت کار خود را افزایش دهید.

شماره تماس: 021-66781856
آدرس: تهران – اتوبان آزادگان غرب به شرق – بعد از اتوبان ساوه – خیابان عارف

4_ چاقوی کباب ترکی استیل ایران زمین

چاقوی برقی کباب ترکی با تیغه 120 میلی متری، اره ای و صاف قابلیت برش گوشت و مرغ را دارد. این چاقوی برقی کباب دونر از شرکت استیل ایران زمین دارای موتور آلمانی یا سوئیسی بوده و منتاژ کشور ترکیه می باشد. این چاقو به شما در تسریع فرآیند سرو کباب ترکی کمک می کند.

شماره تماس: 021-56696228
آدرس: تهران – یافت آباد – میدان الغدیر

 

چاقوی کباب ترکی

 

 

5_ چاقوی دونر کباب کارما تجهیز

این چاقوی برقی مختص استفاده در فست فود ها و فروشندگان مرغ های بریانی یا دونر کباب می باشد. علاوه بر این ها تیغه تولید آلمان این کاتر و موتور قوی آن باعث ایجاد تفاوت با مدل های مشابه داخلی شده است. همچنین شرکت کارما تجهیز به شما بابت این خرید یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد.

شماره تماس: 021-66394420
آدرس: تهران – یافت آباد – میدان الغدیر

6_ چاقوی کباب دونر پیمک

دستگاه برش کباب دونر یا همان کباب ترکی پیمک یکی از بهترین دستگاه برش های موجود در ایران می باشد. این چاقو های الکتریکی به برش های منظم، صحیح و مناسب کباب ترکی توسط شما بسیار کمک می کند. شما می توانید این محصول را به راحتی از شرکت پیمک سفارش دهید.

شماره تماس: 09120534929
آدرس: تماس بگیرید

 

چاقو کباب ترکی

 

 

7_چاقوی کباب ترکی نویرا صنعت

چاقوی کباب دونر وسیله مهم و کارآمد برای هر فست فودی و فروشندگان کباب ترکی یا غذاهای عربی می باشد که مدل های متفاوتی دارد. شرکت نویرا صنعت فروشنده انواع چاقوی الکتریکی کباب ترکی می باشد. شما می توانید با رجوع به وب سایت شرکت نویرا صنعت بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. همچنین لازم است بدانید که این دستگاه به شما نظم و تسریع در برش کباب ترکی را نیز هدیه می دهد.

شماره تماس: 09120178307
آدرس: تهران – یافت آباد

۱۴۰۲/۹/۲۱ ،۰۹:۱۱:۴۵ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه