ایده برای افتتاحیه رستوران

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که قصد راه‌اندازی کسب و کار و استارت آپی را دارید. یکی از کسب و کارهای پر سود می‌تواند راه اندازی رستوران باشد. افتتاحیه رستوران باید به شیوه‌ای جذاب باشد که مخاطبان را به سوی خود جذب نماید. پانی که بزرگترین فروشنده کباب ترکی آماده در سطح کشور می باشد، در این مقاله 16 ایده برای افتتاحیه رستوران به شما پیشنهاد می‌دهد. عمدتا افتتاحیه رستوران‌ها با تزیین و دیزاین شاد (استفاده از بادکنک های هلیومی و وسایل تزیینی دیگر) آغاز می‌شود. همچنین ارایه غذای رایگان و یا با قیمتی استثنایی نیز برای افتتاحیه‌ها وجود دارند. البته این غذا باید با کیفیت و خاص نیز باشد تا نظر مشتری را به خود جلب کند.

 

16 ایده برای افتتاحیه رستوران

برای افتتاحیه رستوران ایده‎‌های جالب بسیاری وجود دارد که در ادامه برخی از این ایده‌ها را بیان خواهیم کرد:

 

1_ رستوران سیار

چنانچه هزینه زیادی برای اجاره و خرید مغازه ندارید، ما راه اندازی فست فود سیار را به شما پیشنهاد می کنیم. کامیون‌های غذای سیار، جذابیت خاصی برای مخاطب دارند و اگر از رنگ‌های متنوع و غذاهای با کیفیت استفاده کنید، سود بالایی خواهید داشت.

 

ایده افتتاحیه رستوران

 

 

2_ wiFi رایگان برای افراد در رستوران قرار دهید.

داشتن وای فای رایگان می تواند مشتری را بر انگیخته کند و به او انگیزه زیادی ببخشد که به رستوران شما بیاید.

 

3_ بسته بندی جذاب

برای غذاهای بیرون بر و فست فود خود، بسته بندی جذاب و زیبایی طراحی کنید.

 

4_ برنامه زنده موسیقی

مدیریت رستوران می‌تواند از موسیقی زنده و وجود نوازندگان در رستوران استفاده کند که آهنگ‌های سنتی، کلاسیک و یا پاپ متناسب با فضای رستوران را پخش کنند.

 

5_ پوشیدن تیشرت‌هایی با آرم و لوگو رستوران شما

خدمه و آشپزها باید فرمی یکسان و یک شکل با آرم درج شده بر روی لباس داشته باشند. همچنین می‌توان شخصی را با لباس عروسکی داشته باشید تا دم درب ورودی افراد را به رستوران و سرو غذا دعوت کند.

 

مقاله پیشنهادی: بهداشت کارکنان رستوران

 

 

6_ هدیه دادن

هدیه دادن به کودکان یکی از بهترین گزینه ها برای افتتاح رستوران است. درواقع با این کار نام رستوران شما در ذهن کودک و خانواده او ماندگار خواهد شد. این هدیه می تواند اسباب بازی کوچک و یا بادکنک رنگی باد شده باشد.

 

7_ قرعه کشی کردن

هر چند وقت یکبار و یا در زمان افتتاحیه رستوران، قرعه کشی انجام دهید و هدیه یا بن تخفیف به مشتری دهید.

 

8_ مکانی رویایی

این مکان رویایی می‌تواند به دست انسان ساخته شود و یا آنکه در یک موقعیت جغرافیایی زیبا و دل انگیز، رستوران دایر شود. همه این‌ها به خلاقیت شما بستگی دارد. افتتاحیه خلاقانه رستوران، قطعا سود شما را چند برابر خواهد کرد. به همین دلیل شما را به خواندن مقاله ای درباره طراحی رستوران دعوت می کنیم.

 

ایده برای افتتاحیه رستوران

 

9_ برای افتتاح رستوران از آگهی های جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

به طور مثال می توانید یکی از افراد معروف و مشهور را به رستوران خود دعوت نمایید و او افراد را به تجربه غذاهای رستوران شما تشویق کند. ضمنا قادر خواهید بود تبلیغات مجازی از طریق صفحه اینستاگرام خود انجام دهید و موشن گرافیکی در این حیطه طراحی و در پیج درج کنید. البته این موشن گرافیک و یا تیزر شما باید خاص باشد که افراد ترغیب شوند و حتی فراخوان‌های تبلیغاتی دیگر نیز در ارتقای این امر مفید هستند. بطور کل در هر شبکه مجازی فعال و پویا باشید تا بهتر دیده شوید.

 

10_ ارائه منو خاص

منو ویژه و منحصر به فرد ارائه دهید. تنوع غذایی خود را بالا ببرید. از نوشیدنی گرفته تا دسر و غذاهای مختلف برای سرو در منو بگذارید. پس اگر می خواهید منو خاصی به مشتری ارئه دهید حتما حتما وقت برای خواندن مقاله ای با موضوع طراحی منوی رستوران بگذارید.

 

11_ خوش انصاف باشید!

یک ایده برای افتتاحیه رستوران این است یک قیمت خوب و جذاب برای افتتاحیه در نظر بگیرید تا بتوانید مشتری‌های متعددی جذب نمایید.

 

12_ از وسایل سنتی و نوستالژی استفاده کنید.

طراحی داخلی و حتی طروف داخل رستوران می تواند سنتی باشد. استفاده از این وسایل به مشتریان حس خوبی می‌دهد و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا از رستوران شما استفاده کنند.

 

ایده برای افتتاحیه رستوران

 

 

13_ طراحی لاکچری رستوران

برعکس مورد قبل می توانید طراحی و دکوراسیون رستوران را به سبکی لاکچری ارائه دهید.

 

14_ وجود سرگرمی برای افراد

کتاب، مجلات و بازی های فکری و هیجانی می تواند ایده مناسبی باشد .

 

15_ ارائه منو تست

برخی غذاها، دسر یا نوشیدنی های خود را به صورت رایگان و تست در ابتدای کار ارایه دهید.

 

16_ می توانید از تنوع رنگ ها در وسایل استفاده کنید.

همه چیز می تواند مثل رنگین کمان با رنگ های متفاوت باشد. از دید روانشناسی نیز این تنوع رنگ به افراد روحیه ، نشاط و انگیزه می بخشد. همچنین سبب می شود هورمون های شادی آور در مغز و بدن بیشتر ترشح شوند.در نتیجه مشتریان، حس و تجربه بهتر و ناب‌تری خواهند داشت. در حقیقت می‌توان گفت تنوع رنگ‌ها هورمون‌های استرس (کورتیزول) را در بدن کاهش می‌دهند و آرامش به افراد بخشیده می‌شود.

 

ایده برای افتتاحیه رستوران

در آخر نیز امیدواریم تا از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و رستوران و یا فست فودی خود را به یکی از بهترین رستوران های کشور تبدیل کنید. بدانید که با انجام دادن این کارها در زمان افتتاحیه قطعا به یک باره پیشرفت خوبی خواهید کرد.

 

مقاله مرتبط: طراحی رستوران های سنتی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ،۰۸:۳۷:۳۶ +۰۰:۰۰مقالات آموزشی|بدون دیدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه